Microsoft je lansiral pet oglasov s katerimi bo mestu in svetu oznanjal prihod operacijskega sistema Windows 10. Vsi, ki ste kolikor toliko na tekočem glede teh zadev sicer veste, da Windows 10 prihaja 29. julija in bo na voljo brezplačno vsem, ki imajo veljavno licenco za Windows 7, 8 ali 8.1.
So pa ti oglasi zanimivi s popolnoma drugega vidika – Microsoft končno dojema na katere strune je potrebno igrati, da javnost prepriča o svojem izdelku. Tako v novih oglasih ne boste več videli dolgovezenja o novih fukcijah in drugih tehnoloških detajlov – ne, tokrat Microsoft govori drugačno zgodbo.
Ne vem, če je to zato, ker sem fotr ali zato, ker oglasi tako prisrčno in optimistično zrejo v prihodnost, a nekaj v njih mi privabi nasmeh na obraz. Oglasi govorijo o tem, kako naši otroci ne bodo več vedeli kaj je geslo (ampak vseeno prakticirajte uporabo kompleksnih gesel, ker te prihodnosti še ni čisto tukaj – vsaj na spletu ne), vsakega zaslona se boš lahko dotaknil (lahko potrdim, da moj sin privzeto verjame, da vsak zaslon podpira dotik), kako se bomo pogovarjali z računalniki in kako bo čečkanje po spletnih straneh nekaj povsem naravnega. Oglasi torej govorijo, da bo za naše otroke in za nas v prihodnosti z Windows 10 vse lažje, boljše in bolj prijazno, pri tem pa nikoli ne dolgovezi s tehničnimi podrobnostmi o tem, kako bodo to omogočili.
Novi oglasi imajo skupane slogan, ki se glasi “Windows 10, a more human way to do.” Microsoft s tem sporoča, da smo končno prišli do točke, ko je interakcija z računalniki postala bolj naravna in bolj človeška. Zasloni na dotik, glasovni ukazi (Cortana) in podobne tehnologije počasi spreminjajo naše navade interakcij z računalnikom. Za resno delo bodo še vedno bolj primerna specializirana orodja; za vsakodnevno rabo, kot je brskanje po spletu, gledanje video vsebin in podobno pa bodo nove tehnologije prinesle svež veter.
Mimogrede, sledi mi na twitterju, kjer sem @uros_m.