Da, Argeta uporablja stock fotke. Danes po spletu in twitosferi cel halo. Eni neusmiljeno udrihajo po Argetini senci kot na Kozlovski sodbi v Višnji Gori; drugi jo branijo.
Uporaba stock fotk v oglaševalske namene sama po sebi ni nič novega, nič posebnega in predvsem nič spornega. Čemú, potemtakem, tak halo okoli vsega tega? Problem leži v samem izhodišču promocijske akcije.
Namen Argete je, da mame oz. širšo javnost prepriča, da v svoje paštete daje samo izvrstne sestavine. Za ta namen so se odločili, da povabijo na voden ogled skupino mamic (že to mi osebno ni všeč, ker je konec koncev lahko vse skupaj lepo zrežirano za tisti dan – recite mi skeptik in cinik). OK, prav, gredo se transparentnost, da bi vzbudili zaupanje v blagovno znamko. Ključna beseda: transparentnost.
Če me vprašate na kaj pomislim ob besedi transparentnost vam zagotovo ne bom začel govoriti o stock fotografijah žensk pod katerimi so, očitno, popolnma namišlejni citati. Če si nalivamo čistega vina verjetno ne moremo začeti večera s kozarcem kisa.
Kaj se bo iz tega izcimilo bo pokazal čas – lekcija je naučena, nov šport se je rodil: katero stock fotko pa uporabljaš ti?
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.